Careers

We are committed to ensuring that everything we do demonstrates premium quality. You may also contribute to development of unique products from Piątnica. Join us and become a part of our cooperative. See current job offers.

Learn about your rights in the recruitment process

All offers (2):

  • ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI

    Piątnica, Polska
    Piątnica, Polska

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe (studia o profilu prawniczym będą dodatkowym atutem),
    • Minimum 3 letnie doświadczenia w pracy biurowej,
    • Znajomość praktyczna MS Word i MS Excel,
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
    • Umiejętność analitycznego myślenia,
    • Samodzielność, odpowiedzialność i sprawność działania,
    • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów oraz proponowania rozwiązań,
    • Umiejętność pracy w zespole.

    Do Twoich zadań będą należały:

    • Prowadzenie kancelarii zakupowej,
    • Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży dotyczących podatku VAT,
    • Sporządzanie miesięcznych sprawozdań,
    • Przekazywanie i odbiór faktur dla osób odpowiedzialnych za dokonane zakupy w celu ich zatwierdzenia pod względem formalnym i rachunkowym,
    • Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym,
    • Sporządzanie przelewów.

    Spodobała Ci się ta oferta?

    Nie wybrano pliku pdf, doc, docx, odt, rtf, jpg, png (max. 2 Mb)

    Message sent. Thank you.

  • SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I RAPORTOWANIA

    Piątnica, Polska
    Piątnica, Polska

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowany kierunek finanse i rachunkowość,
    • Minimum 3 letnie doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku w dziale księgowości lub sprawozdawczości finansowej albo 3 lata doświadczenia w firmie audytorskiej na stanowisku asystenta biegłego rewidenta,
    • Znajomość praktycznych zasad księgowości, sprawozdawczości finansowej oraz przepisów podatkowych,
    • Znajomość zagadnień prawa cywilnego będzie dodatkowym atutem,
    • Doświadczenie w pracy z zintegrowanymi systemami informatycznymi klasy ERP,
    • Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem,
    • Znajomości praktyczna MS Excel i MS Word na poziomie zaawansowanym,
    • Umiejętność analitycznego myślenia,
    • Samodzielność, odpowiedzialność i sprawność działania,
    • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów oraz proponowania rozwiązań,
    • Umiejętność pracy w zespole.

    Do Twoich zadań będą należały:

    • Koordynowanie projektów finansowych związanych z rozwojem firmy,
    • Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji nowych projektów,
    • Udział w projektach księgowych,
    • Przygotowywanie procedur,
    • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
    • Udział w zamknięciu okresów obrachunkowych i sporządzaniu sprawozdania finansowego
    • Uzgadnianie i monitorowanie sald kont księgi głównej,
    • Dekretacja i Księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami prawa bilansowego i podatkowego;
    • Kontakt z urzędami i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych projektów.

    Spodobała Ci się ta oferta?

    Nie wybrano pliku pdf, doc, docx, odt, rtf, jpg, png (max. 2 Mb)

    Message sent. Thank you.