Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (studia o profilu prawniczym będą dodatkowym atutem),
- Minimum 3 letnie doświadczenia w pracy biurowej,
- Znajomość praktyczna MS Word i MS Excel,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność, odpowiedzialność i sprawność działania,
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów oraz proponowania rozwiązań,
- Umiejętność pracy w zespole.
Do Twoich zadań będą należały:
- Prowadzenie kancelarii zakupowej,
- Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży dotyczących podatku VAT,
- Sporządzanie miesięcznych sprawozdań,
- Przekazywanie i odbiór faktur dla osób odpowiedzialnych za dokonane zakupy w celu ich zatwierdzenia pod względem formalnym i rachunkowym,
- Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym,
- Sporządzanie przelewów.