Zakres obowiązków:
- Prowadzenie komunikacji zewnętrznej (w tym PR) i wewnętrznej marek Piątnica i Dairly we współpracy z działami marketingu i HR.
- Przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych i komunikacyjnych dotyczących działań marki i spółdzielni.
- Współpraca z dziennikarzami, influencerami i liderami opinii, samodzielnie i/lub ze wsparciem agencji PR.
- Przygotowanie komunikacji reaktywnej, komunikacja w sytuacjach kryzysowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z redakcjami oraz wydawcami mediowymi w celu wzmacniania obecności marki Piątnica i pozycji naszej Spółdzielni w mediach.
- Koordynacja działań komunikacyjnych z odpowiednimi interesariuszami w Spółdzielni.
- Monitoring aktywności mediowej i internetowej dotyczącej marki Piątnica, marek konkurencyjnych i kategorii produktowych, w których działamy – analiza trendów, raportowanie, rekomendacje.
- Współpraca z dostawcami np. wydawcami mediowymi, redakcjami, agencjami, drukarniami etc.
- Organizacja lub wsparcie wydarzeń dotyczących marki Piątnica.
Wymagania:
- „Lekkie pióro”, umiejętność tworzenia atrakcyjnych komunikatów, przekazujących ważne dla Spółdzielni informacje w sposób atrakcyjny dla odbiorców.
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w komunikacji (dział PR, agencja PR, media etc).
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z interesariuszami (dziennikarze, liderzy opinii, influencerzy) (szeroka sieć kontaktów w branży będzie dodatkowym atutem).
- Umiejętność prowadzenia komunikacji zarówno ze wsparciem agencji, jak i samodzielnie.
- Umiejętność korzystania z narzędzi monitoringu mediowego.
- Zdolności analityczne.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy opartej na szacunku i życzliwości.
- Samodzielność, odpowiedzialność i chęć ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
- Nastawienie na jakość i ciągłe doskonalenie.
- Kreatywne myślenie, proaktywne podejście do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.
- Znajomość języka angielskiego.
- Znajomość innych rynków mediowych w Europie będzie dodatkowym atutem.