Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań marketingowych jednej z kategorii zgodnie z jej strategią;
- Przeprowadzanie analiz rynkowych, sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji;
- Realizacja strategii, planów i programów marketingowych;
- Przygotowanie i wdrażanie komunikacji dla zarządzanej kategorii;
- Współudział w rozwoju nowych produktów i ich wprowadzaniu na rynek;
- Współpraca z dostawcami np. agencjami reklamowymi, mediowymi, drukarniami.
Nasze wymagania wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów;
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu (ewentualnie w agencji);
- Zdolności analityczne;
- Komunikatywność i umiejętność współpracy opartej na szacunku i życzliwości;
- Samodzielność, odpowiedzialność i chęć ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji;
- Nastawienie na jakość i ciągłe doskonalenie;
- Kreatywne myślenie, proaktywne podejście do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań;
- Znajomość języka angielskiego.