Piątnica wśród najsilniejszych marek w Polsce!
Marka Piątnica zdobyła tytuł Superbrands 2018, plasując się na 6. pozycji wśród najbardziej polecanych marek w Polsce. Polska spółdzielnia wyprzedziła takich gigantów, jak Facebook, YouTube czy Lego. Równocześnie Piątnica zajęła 1. miejsce w kategorii nabiał, potwierdzając silną pozycję w branży mleczarskiej.
Już po raz dwunasty organizacja Superbrands ogłosiła wyniki corocznego plebiscytu, który wyłania najsilniejsze marki na polskim rynku. W tym roku, po raz pierwszy, laureatów największego niezależnego badania marek w Polsce wybierali wyłącznie konsumenci. Ich decyzją, w czołówce 20 najsilniejszych marek – jako jedyna spółdzielnia – znalazła się OSM Piątnica. Dodatkowo mleczarnia została wyróżniona zaszczytnym tytułem Superbrands Polska Marka.
Plebiscyt Superbrands, organizowany na całym świecie od przeszło 20 lat, w Polsce odbył się już po raz 12. Badanie obejmowało prawie 2000 marek konsumenckich i zrealizowane zostało metodą CAWI na próbie ponad 10 tysięcy respondentów przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Tytuły Superbrands oraz Superbrands Polska Marka przyznane zostały na podstawie indeksu siły marki, który liczony był jako różnica między polecaniem, a odradzaniem marki przez konsumentów.
Polecanie marki to kryterium wyrażające zaufanie i uznanie jakości. Jak podkreśla Łukasz Kalinowski, Wiceprezes OSM Piątnica, otrzymane wyróżnienia to powód do radości, ale też motywacja do dalszej, wytężonej pracy: – Cieszymy się, gdy marka Piątnica jest doceniana. Szczególnie, jeśli dowody uznania płyną ze strony wymagających konsumentów. Fakt, że polecają oni produkty sygnowane marką Piątnica to dla nas zaszczyt i wyraz największego zaufania. To również najlepsza mobilizacja, by w swoich działaniach stale podnosić poprzeczkę.