Piątnica z hat-trickiem w programie Konsumencki Lider Jakości 2025!
Marka Piątnica po raz kolejny udowodniła, że nie ma sobie równych w oczach polskich konsumentów. W XIV. edycji ogólnopolskiego programu Konsumencki Lider Jakości 2025, organizowanego przez redakcję Strefy Gospodarki – dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną – zdobyła pierwsze miejsce aż w trzech kategoriach produktowych: serki wiejskie, sery do smarowania pieczywa i serki homogenizowane. Wyróżnienia te są tym cenniejsze, że przyznane zostały na podstawie rzeczywistych opinii blisko 15 000 konsumentów z całej Polski.
Serki wiejskie – niekwestionowany numer 1 na rynku
W kategorii serków wiejskich aż 38,5% konsumentów uważa Piątnicę za najlepszą jakościowo markę i deklaruje, że poleciłoby ten produkt innym. Konsumenci doceniają wyjątkowy smak, delikatność oraz niezmiennie wysoką jakość serków wiejskich z Piątnicy, które – jak mówią – goszczą w ich domach od lat. Znajomość marki wg badania wynosi aż 73,7% i daje Piątnicy pierwsze miejsce w tej kategorii produktowej.
Serki do smarowania – poranny must have
W kategorii serów do smarowania pieczywa popularne serki Piątnica
Twój Smak zwyciężyły w ocenie jakości wynikiem 23,7% głosów konsumentów. Uzasadniając wybór, użytkownicy podkreślali doskonały smak i skład produktów oraz duży wybór wariantów. Znajomość marki w tej kategorii deklaruje ponad 58% konsumentów.
Serki homogenizowane – idealne dla całej rodziny
W kategorii serków homogenizowanych Piątnica również zdobyła tytuł Lidera Jakości, uzyskując 24,9% głosów. Konsumenci docenili pyszny smak, prosty skład oraz bezpieczeństwo produktu – szczególnie ważne dla rodzin z dziećmi. Zwracali także uwagę na doskonałą jakość, łatwą dostępność i szeroką gamę produktów. Znajomość marki Piątnica w tej kategorii to blisko 72%, co oznacza, że jest to najlepiej rozpoznawana marka na rynku.
Piątnica – marka, której ufają Polacy
Marka Piątnica od lat buduje swoją pozycję w oparciu o najwyższą jakość i znakomity smak produktów oraz zaufanie klientów. Najnowsze wyróżnienia potwierdzają, że w świadomości konsumentów to właśnie Piątnica jest synonimem jakości, tradycji i smaku, który towarzyszy codziennym posiłkom w tysiącach domów w Polsce. Złote godła Konsumencki Lider Jakości 2025 w trzech kategoriach to dowód, że Piątnica doskonale odpowiada na potrzeby konsumentów i niezmiennie pozostaje blisko ich gustów i oczekiwań.