Ruszyła kampania promująca świeże mleko z Piątnicy

OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową, której celem jest podkreślenie wyjątkowych walorów mleka wiejskiego dostępnego w charakterystycznej butelce z rączką. Kampania potrwa do 22 września br., a spoty emitowane będą w telewizji oraz na VOD.

„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko 2,0% oraz 3,2% o doskonałym, tradycyjnym  smaku. W reklamie nawiązano do tego, co w sposób szczególny wyróżnia produkty: świeżość, naturalność i lokalne pochodzenie składników. Mleko dostępne jest w wygodnej butelce, która dodatkowo chroni jego smak.

Najlepsze mleko – z Piątnicy, no bo skąd!

Najwyższa jakość mleka z Piątnicy uzyskiwana jest dzięki najlepszemu surowcowi oraz technologii produkcji. Surowiec pochodzi od lokalnych dostawców posiadających swoje gospodarstwa na czystych ekologicznie terenach zwanych „Zielonymi Płucami Polski”. Dzięki nowoczesnym procesom technologicznym mleko zachowuje swój naturalny smak, zapach i nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych, a przy tym jest bezpieczne i nie wymaga gotowania przed spożyciem.

W trosce o najwyższą jakość mleka, OSM Piątnica jako pierwsza spółdzielnia w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca, a stosowane przez Piątnicę normy znacznie przewyższają wymagania unijne. Dzięki temu oraz poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii, mleko z Piątnicy spełnia najwyższe standardy jakości i wyróżnia się pysznym, tradycyjnym smakiem.

OSM Piątnica, poprzez wprowadzenie najwyższej jakości mleka świeżego w niskiej pasteryzacji, mocno wpłynęła na rozwój kategorii, osiągając w niej silną pozycję. Konsumenci cenią mleko z Piątnicy i chętnie po nie sięgają, a prowadzona kampania reklamowa z pewnością przełoży się na szybką rotację produktów w punktach sprzedaży. Warto więc zadbać o dostępność mleka świeżego z Piątnicy w sklepowych lodówkach!

Inne informacje

1-3 (10)