OSM Piątnica startuje z kampanią jogurtów naturalnych
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny. „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Wie o tym babcia Eugenia, która w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia 2020 roku.
Jogurt naturalny to dobrze znany, tradycyjny produkt, po który konsumenci chętnie sięgają przez cały rok, a zwłaszcza w okresie letnim. Cenią go za walory zdrowotne, a także możliwość przygotowania smacznych przekąsek na jego bazie np. z wykorzystaniem świeżych, sezonowych owoców oraz warzyw.
Jogurt naturalny z Piątnicy zawiera tylko mleko i żywe kultury bakterii. „Pasuje do tak wielu dań, bo jest prosty” i doskonale sprawdzi się jako pożywna przekąska o każdej porze dnia. Spot przenosi widzów do malowniczej wsi na Podlasiu, gdzie babcia Eugenia podaje swoim najbliższym jogurt z Piątnicy.
W kampanii podkreślany jest prosty skład jogurtu naturalnego z Piątnicy, który jako jeden z nielicznych na rynku nie zawiera mleka w proszku. Posiada lekko kremową konsystencję i delikatny smak. Doskonale smakuje bez żadnych dodatków – jedzony prosto z kubeczka, jak również z owocami lub musli, sprawdzi się też jako baza do sosów i lekkich deserów. Jogurt naturalny jest bogaty w białko, witaminy A, B2 i B12 oraz zawiera aż 140 mg wapnia w 100 g produktu.
Kampania jogurtów naturalnych z Piątnicy będzie prowadzona w TV, gdzie emitowane będą 15-sekundowe spoty. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, a kreację spotów zrealizowała Agencja Plej.