Kampania „Z Piątnicy, no bo skąd” nominowana w konkursie Effie Awards
Kampania OSM Piątnica „Z Piątnicy, no bo skąd” została nominowana w kategorii żywność w tegorocznej edycji konkursu Effie. Są w niej zaprezentowane wartości wpisane w tożsamość marki oraz podkreślone jest lokalne pochodzenie i tradycyjne receptury.
„Z Piątnicy, no bo skąd” to wyjątkowa kampania, w której główną postacią jest Babcia Eugenia prezentująca wyroby Piątnicy. Nawiązując do naturalnego pochodzenia produktów z Piątnicy, podkreślona jest ich lokalność, jakość oraz proste pozytywne wartości, takie jak wspólny posiłek, rozmowy oraz jedzenie. W kampanii zaprezentowane jest miejsce pochodzenia produktów, czyli malownicze i ekologiczne Podlasie, z którym nierozerwalnie kojarzą się wyroby mleczarskie marki.
Już sama nominacja to dla nas ogromne wyróżnienie, bo jury konkursu to bardzo wymagające grono, w którym zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej, twórcy reklam czy przedstawiciele instytutów badawczych. Cieszymy się, że nasza kampania została nominowana w tak ważnej dla nas konkurencji, ponieważ to pokazuje, że kierunek naszych działań spotyka się z uznaniem branży oraz co najważniejsze, samych konsumentów – podkreśla Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Effie Awards to konkurs nagradzający najbardziej efektywną komunikację marketingową. Efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Nadesłane zgłoszenia są oceniane pod kątem: wyzwania strategicznego i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działaniach reklamowych i efektów komunikacji.