Śniadanie to podstawa – czyli nowa kampania Piątnicy
Rozpoczęła się najnowsza kampania OSM Piątnica pod hasłem „Śniadanie to podstawa”, opowiadająca nowe historie w obrębie platformy komunikacyjnej „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem marka podkreśla jak ważną rolę pełni spożywanie pełnowartościowego śniadania każdego dnia oraz przekonuje, że warto wybierać naturalne i sprawdzone produkty. Działania obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.
Najnowsza kampania promocyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu roli pełnowartościowego posiłku z wykorzystaniem tradycyjnych produktów nabiałowych. Scenerią trzech spotów reklamowych jest polska wieś, a bohaterką – znana już z wcześniejszych kampanii Piątnicy sympatyczna babcia, autentyczna mieszkanka Podlasia. Spożywanie śniadania jest przedstawione zarówno w kontekście najważniejszego posiłku dnia, jak i umacniania więzi z bliskimi. Wspólne posiłki przy stole od zawsze uważane są za symbol dobrych rodzinnych relacji. W kampanii Piątnica przywołuje pełne humoru i prawd życiowych powiedzonka odnoszące się do tego posiłku. „Bez śniadania to nie robota”, „Kiedy trzeba wstać, to śniadanie najlepiej wyciąga z łóżka”, czy „Nie masz siły? Pewnie śniadania nie jadłeś” – te popularne zdania, zaczerpnięte z tradycyjnej, ludowej mądrości potwierdzają tylko, jak ważną rolę pełni pierwszy posiłek w codziennym życiu polskich rodzin.
Kampania obejmuje trzy spoty, w których można ponownie zobaczyć babcię Eugenię i dziadka Stasia z wnukami w otoczeniu malowniczych widoków podlaskiej wsi. Unoszący się w powietrzu zapach świeżo przygotowanego jedzenia, rodzinna i pełna humoru atmosfera dopełniają obrazu sielskiego klimatu. Marka w kampanii komunikuje, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę na cały dzień. Najlepsze jest takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach z Piątnicy jak świeże mleko, wiejski twaróg czy śmietankowe serki do smarowania.
Działania promocyjne są prowadzone w TV i VOD oraz w formie szeroko zasięgowej kampani internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w obszarze digital i social mediach. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów Five Media. Spoty przygotowało OTO Film. Kampania, która zaczęła się 24 sierpnia potrwa do 29 września.
https://youtube.com/watch?v=YnpKnLlZ6LY