Przejdź na dobrą stronę mocy – wybierz Skyr z Piątnicy, no bo skąd!
Od 23 września br. OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych bogatych w białko produktów, które dostarczają energii w ciągu intensywnego dnia.
Nowa kampania Piątnicy „Przejdź na dobrą stronę mocy” kierowana jest do szerokiego grona konsumentów, a jej celem jest zachęcenie do sięgnięcia po Skyr, będący smaczną i wartościową przekąską, która wzmacnia i odżywia.
Wykorzystany koncept kreatywny pozwala zakomunikować, że Skyry to pyszna wysokobiałkowa przekąska, doskonała dla każdego, kto poszukuje szybkiego zastrzyku energii w ciągu dnia. Dlatego bohaterowie spotu przedstawieni są podczas codziennych czynności, takich jak trening, praca czy zabawa z dziećmi. Sięgają oni po pożywny Skyr z Piątnicy, który dodaje im sił do dalszego działania.
Przejdź na dobrą stronę mocy ze Skyrem z Piątnicy
Skyry z Piątnicy, dzięki dużej zawartości białka, doskonale wpisują się w trend produktów funkcjonalnych, mających dobroczynny wpływ na organizm. To produkty wyróżniające się znakomitym smakiem oraz prostym, naturalnym składem. Występują w wersji pitnej oraz łyżeczkowej, która cechuje się niezwykle gęstą, kremową konsystencją. Dostępne są w wielu wariantach smakowych z dodatkiem owoców, a wśród wersji pitnych we wrześniu pojawiły się nowości: nektarynka z maliną, kokos z ananasem oraz wiśnia.
Kampania reklamowa
Kampania promocyjna Skyrów z Piątnicy prowadzona będzie w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie (programmatic, VOD, social media, YouTube). Przedpremierowa emisja spotu odbędzie się 22 września w specjalnym charytatywnym bloku reklamowym TVP, z którego cały dochód zostanie przeznaczony na pomoc dla ofiar powodzi.
Za ideę kreatywną, scenariusz reklamy telewizyjnej oraz key visual odpowiada agencja Bardzo.
Spoty zrealizowane zostały przez dom produkcyjny Papaya, Ocama Films (table top), studio postprodukcyjne Vein oraz studio dźwiękowe Juice. Część digitalową i SoMe przygotowała agencja KHS, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Five Media.