Produkty Piątnicy uwielbiane przez Polaków
Piątnica została dwukrotnie wyróżniona w plebiscycie Ulubiona Marka Polaków 2019. O przyznaniu tytułów zadecydowali konsumenci, którzy docenili produkty Piątnicy w kategoriach: serki kanapkowe oraz kefiry, maślanki i jogurty naturalne.
Wyróżnienia dla Piątnicy są dowodem na to, że Polacy cenią wysoką jakość oraz chętnie sięgają po lokalne produkty. Konsumenci docenili m.in. serki do smarowania Twój Smak. Linia tych serków śmietankowych przeszła w ub. roku zmiany, które obejmowały odświeżenie projektów opakowań oraz poszerzenie oferty o nowe smaki: z ziołami, z chrzanem, oraz z grzybami leśnymi. Serki Twój Smak są chętnie wybierane ze względu na prosty, naturalny skład, bogaty wybór wariantów i przede wszystkim wyjątkowy smak. Warto podkreślić, że serki z Piątnicy zostały wskazane przez konsumentów jako najbardziej lubiane spośród wszystkich produktów dostępnych na rynku w tej niezwykle konkurencyjnej kategorii. Świadczy to o ich doskonałej jakości oraz wysokiej rozpoznawalności samej marki wśród klientów.
Ulubionym produktem Polaków w kategorii kefiry, maślanki i jogurty naturalne jest także jogurt z Piątnicy – od niedawna w odświeżonej szacie graficznej i w zmienionym, bardziej poręcznym kubeczku o średnicy 75 mm. Jako jeden z nielicznych tego typu produktów dostępnych na rynku, nie zawiera mleka w proszku. Obecnie trwa kampania reklamowa „Z Piątnicy, no bo skąd”, która ma na celu dalsze wzmocnienie świadomości marki. W tej kategorii został doceniony również kefir z Piątnicy, dostępny w poręcznej butelce, dzięki której konsumenci z łatwością mogą cieszyć się jego naturalnym smakiem w momentach, które najbardziej im odpowiadają.
– Docenienie Piątnicy przez konsumentów w plebiscycie „Ulubiona Marka Polaków 2019” to dla nas ogromna satysfakcja – mówi Łukasz Kalinowski, wiceprezes OSM Piątnica. – Cieszymy się, że dbałość o najwyższą jakość wyrobów jest znakiem rozpoznawczym Spółdzielni.
Jakość Piątnicy istotna jest we współpracy z partnerami biznesowymi. W tegorocznym zestawieniu zwycięzcami w swoich kategoriach zostały także produkty, w których skład wchodzą surowce dostarczane przez Spółdzielnię.
Badanie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze przeprowadził niezależny, opiniotwórczy Instytut GfK Polonia na reprezentatywnej grupie tysiąca Polaków i Polek w wieku 18-65 lat, dla których ważne są marki kupowanych produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych. Przebadanych zostało ponad 717 marek w 78 kategoriach produktowych, wśród których polscy konsumenci wskazali te, które zasługują na miano ulubionych i odznaczają się największą popularnością.