Piątnica z kampanią reklamową jogurtów z owocami. Rodzinny spot TV i jogurty w najlepszym, apetycznym wydaniu.

15 października rusza nowa kampania reklamowa jogurtów z owocami z Piątnicy. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowego smaku produktów, które łączą duże kawałki owoców z kremową konsystencją – w duchu naturalności i jakości, z której Piątnica słynie od lat.
Kampania gwarantuje szeroki zasięg komunikacji, łącząc tradycyjne i nowoczesne kanały mediowe. Obejmuje emisję rodzinnego spotu telewizyjnego, w którym jogurty z owocami zaprezentowane są w swoim najlepszym, apetycznym wydaniu – jako codzienna przyjemność dla całej rodziny. Dodatkowo kampania będzie wzmacniana komunikacją digitalową oraz działaniami w social mediach spersonalizowanymi pod różne grupy odbiorców.
Nowość, która podbija serca konsumentów
Jogurty z owocami z Piątnicy wyróżniają się pysznym, naturalnym smakiem, który wynika z połączenia dużych kawałków owoców z niezwykle kremową konsystencją. Dostępne są w czterech najpopularniejszych wariantach smakowych: truskawkowym, jagodowym, brzoskwiniowym oraz wiśniowym. To idealna propozycja dla całej rodziny – na śniadanie, deser lub pożywną przekąskę w ciągu dnia.
Naturalny skład i jakość z Piątnicy, no bo skąd!
Nowa linia jogurtów powstała z myślą o konsumentach, którzy szukają nie tylko doskonałego smaku, ale też naturalnych składników i jakości, której można zaufać. Tak jak wszystkie produkty Piątnicy, jogurty z owocami powstają na bazie najlepszego mleka od lokalnych dostawców. Ich kremowa konsystencja, duże kawałki owoców i autentyczny smak sprawiają, że idealnie wpisują się w filozofię marki Piątnica: naturalnie, smacznie i z troską o to, co najlepsze.
Silna kampania, sprzedażowy sukces
Szerokozasięgowa kampania, realizowana w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych, znacząco zwiększy zainteresowanie konsumentów pyszną nowością z Piątnicy. To doskonały moment, aby zadbać o widoczną ekspozycję jogurtów owocowych w sklepowych lodówkach i wykorzystać potencjał kampanii, przekładając go na rosnącą sprzedaż.
Za koncepcję kreatywną spotu i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, produkcję zrealizowało Papaya Films, postprodukcję Badi, udźwiękowienie Prodigious, a planowanie i zakup mediów – Five Media oraz Sales&More.
Zobacz spot: