Piątnica doceniona przez konsumentów i branżę
W najnowszym raporcie o polskim rynku konsumenckim „Love Brands” opracowanym przez Braincandy marka Piątnica znalazła na 11. miejscu wśród marek, które Polacy kochają najbardziej. Produkty Piątnicy zostały także wyróżnione w konkursach branżowych.
Celem badania przeprowadzonego przez Braincandy była ocena postaw konsumentów wobec marek z różnych kategorii oraz sprawdzenie, które z nich są Polakom najbliższe. Badanie „Love Brands” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 osób i objęło 125 marek. Wysoka pozycja Piątnicy w rankingu potwierdza, że jest to obecnie najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce, darzona przez konsumentów ogromnym zaufaniem.
Złoty Paragon, Hit Handlu i Dobra Marka dla produktów OSM Piątnica
Produkty Piątnicy są także doceniane w plebiscytach branżowych. W tegorocznym konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” wyróżnienie zdobyło Mleko ekologiczne Piątnica Bio w kategorii Produkty spożywcze BIO i EKO, a Naturalna Maślanka OSM Piątnica otrzymała nagrodę Złoty Paragon – Nagroda Kolegium Redakcyjnego.
Nagrody czytelników magazynu „Handel” przyznawane są najlepiej sprzedającym się produktom na rynku. W tym roku tytułem Hit Handlu 2021 wyróżnione zostały: Śmietana 18% do zup, sosów i sałatek 200 g w kategorii Śmietany i śmietanki oraz Serek Wiejski naturalny 200 g w kategorii Sery typu cottage cheese.
Dodatkowo, linia produktów Bio OSM Piątnica otrzymała prestiżowy tytuł Dobra Marka (2021) – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz tytuł specjalny Eko Marka 2021 w plebiscycie Biznes Trendy dziennika Rzeczpospolita.