OSM Piątnica wprowadza na rynek nowy twaróg w kostce
OSM Piątnica wprowadziła do oferty nowy produkt – twaróg w kostce. Cechuje się on prostym, naturalnym składem, tradycyjnym smakiem oraz miękką konsystencją. Najwyższej jakości twaróg zapakowany jest w praktyczne opakowanie, które łatwo się otwiera i zapewnia wygodę użytkowania, a atrakcyjna szata graficzna przyciąga uwagę na sklepowej półce.
Piątnica to uwielbiana przez Polaków marka znana z najwyższej jakości produktów nabiałowych, które obecne są w prawie 95% gospodarstw domowych w naszym kraju. Wprowadzona nowość – twaróg w kostce to produkt wytwarzany według tradycyjnej receptury z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców.
Doskonały smak – na słodko i na słono
Twaróg w kostce z Piątnicy charakteryzuje się miękką konsystencją oraz znakomitym smakiem. Doskonale sprawdzi się zarówno w daniach słodkich, jak i wytrawnych, stanowiąc bazę do różnorodnych potraw i wypieków.
Twaróg w kostce z Piątnicy to produkt o prostym, naturalnym składzie, dostępny w dwóch wariantach tłuszczowości – półtłustym i chudym, dzięki czemu każdy znajdzie opcję dopasowaną do swoich preferencji.
Najlepszy twaróg – z Piątnicy, no bo skąd!
Obecnie jednym z kluczowych czynników wyboru produktów jest smak. Konsumenci poszukują produktów inspirowanych domowymi tradycjami kulinarnymi, które zapewniają przyjemność z ich spożywania. Ważne jest także, aby produkt miał naturalny skład i wspierał zdrowy tryb życia. Rośnie więc zainteresowanie produktami takimi jak twarogi, które są doskonałym, naturalnym źródłem łatwo przyswajalnego białka. Wyroby z Piątnicy doskonale odpowiadają na te oczekiwania – wyróżniają się autentycznym smakiem, tradycyjnymi recepturami i prostym składem. Są smaczne i mają dobroczynny wpływ na organizm.
Nowy twaróg w kostce i bestsellerowy klinek w kampanii ogólnopolskiej
W dniach od 12 maja do 15 czerwca OSM Piątnica prowadzi intensywną kampanię promującą twarogi, która obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy.
Celem kampanii Piątnicy jest komunikacja zalet nowego produktu oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie twarogów klasycznych.
Kampania promocyjna twarogów z Piątnicy potrwa 5 tygodni i obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube.