Rusza śpiewająca kampania Piątnicy Roślinnej: Roślinna po naszemu – spróbuj po swojemu!

Już 9 września startuje intensywna kampania reklamowa napojów roślinnych z Piątnicy. Potrwa ona 4 tygodnie i obejmie największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.

Napoje Piątnicy Roślinnej, wprowadzone na rynek na początku 2022 roku, zyskały już rozpoznawalność i uznanie konsumentów. Ich najwyższą jakość, naturalny skład oraz delikatny smak gwarantuje Piątnica – najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce. Do dostępnych dotychczas 2 smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Wszystkie napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.

W nowej kampanii śpiewająco przedstawione zostały zalety napojów roślinnych wraz z zachętą do ich wypróbowania i znalezienia swojego ulubionego sposobu na wykorzystanie napojów na co dzień.

Napoje roślinne z Piątnicy można stosować wszędzie tam, gdzie tradycyjne mleko, mając pewność kulinarnego sukcesu. Używaj ich tak, jak lubisz – do płatków, kawy, owsianki, naleśników, czy gofrów. Z fantazją, z ciekawością, ze smakiem i świeżością. Bez ograniczeń!

Więcej informacji o produktach oraz przepisy z wykorzystaniem napojów roślinnych znaleźć można na stronie www.piatnicaroslinna.pl.

Inne informacje

1-3 (10)