OSM Piątnica laureatem nagrody Złota Mowa Reklamowa

OSM Piątnica została wyróżniona nagrodą w kategorii „Kultura języka polskiego” w 5. edycji konkursu Złota Mowa Reklamowa organizowanego przez Biuro Reklamy TVP. Jurorzy konkursu docenili spoty reklamowe dbające o język polski i w pełni wykorzystujące jego potencjał.

OSM Piątnica otrzymała wyróżnienie w kategorii „Kultura języka polskiego” za serię spotów wykorzystujących język regionalny i popularyzujący go w przyjemny dla odbiorcy sposób. Cykl reklamowy „Z Piątnicy, no bo skąd?” wyróżnia obecność bohaterki – Babci Eugenii, która używa języka charakterystycznego dla regionu podlaskiego.

– Cieszymy się bardzo z otrzymanego wyróżnienia. Jesteśmy dumni, że nasze działania zostały docenione, ponieważ w Piątnicy stawiamy przede wszystkim na lokalność, naturalność i autentyczność. Wierzymy, iż wykorzystanie dialektu regionalnego w naszej komunikacji przyczynia się do ożywienia tradycji oraz pielęgnowania kultury języka polskiego – mówi Łukasz Kalinowski, wiceprezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

Celem konkursu było nagrodzenie spotów najlepiej wykorzystujących język polski w przekazie reklamowym oraz ukazanie jego wielowymiarowości i bogactwa. Idea Złotej Mowy Reklamowej wspiera kultywowanie tradycyjnej polszczyzny zarówno w przekazach komunikacyjnych marek, jak i w życiu codziennym konsumentów.

Inne informacje

1-3 (10)